Mając na uwadze zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa oraz w trosce o zdrowie Klientów, Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „PEKO” zwraca się z prośbą o załatwianie spraw zdalnie tj. drogą internetową za pomocą poczty e-mail: biuro@pukpeko.pl, telefonicznie i listownie.
WODOCIĄGI I KANALIZACJA | ||
58 625 47 47 wewn. 11 lub 12
|
Biuro Obsługi Klienta:
– stan wodomierza, rozliczenia za wodę i ścieki, – sprawy związane z wymianą wodomierzy, – umowy o zaopatrzenie w wodę |
pon-pt
7:15- 15:15 |
58 625 47 47 wewn. 14
|
Dział techniczny
– warunki przyłączenia, – uzgodnienia projektów, – inne sprawy techniczne. |
pon-pt
7:15- 15:15 |
58 625 47 47 | Sekretariat | pon-pt
7:15- 15:15 |
58 625 47 47 | Pogotowie wodociągowo – kanalizacyjne |
Czynne całodobowo |
SPRAWY KOMUNALNE | ||
58 625 47 47 wewn. 13 | Kierownik ds. komunalnych | pon-pt
7:15 – 15:15 |
Odczyty wodomierzy można przesyłać o dowolnej porze:
- na adres e-mail odczyty@pukpeko.pl;
- SMS: 601-970-229, (wpisać nazwisko, adres, odczyty wodomierzy);
- korzystając z formularza na www.pukpeko.pl „ PODAJ ODCZYT LICZNIKA”.
Prosimy o:
- dokonywanie płatności na konto bankowe podane na fakturze,
- osobiste załatwianie spraw tylko w przypadkach bardzo pilnych i awaryjnych.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy, jednocześnie informując, że dokładamy wszelkich starań dla utrzymania ciągłości świadczonych usług oraz obsługi Klienta.