Zgłoszenia awarii sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej lub wodomierza przyjmowane są całodobowo pod numerem telefonu 58 625 47 47 (połączenie płatne wg taryfy operatora).
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki, oraz dotyczą urządzeń wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.
Awarie i uszkodzenia na przyłączach wodociągowych i kanalizacyjnych, które nie są własnością Spółki, mogą zostać usunięte przez służby PUK „PEKO” odpłatnie.
Uwaga!
- Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej lub kanalizacyjnej w budynku. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.
- Spółka nie prowadzi pogotowia, ani nie usuwa awarii na sieci kanalizacji deszczowej. Zgłoszenia w tym zakresie należy kierować do Urzędu Gminy Kosakowo.
Przypominamy, że:
– złącza na wodomierzu są zabezpieczone plombami i nie wolno go samowolnie przemieszczać, naruszać plomb ani dokonywać samodzielnych napraw i przeróbek bez uzgodnienia z PUK „PEKO”.
– za stan studni wodomierzowej lub pomieszczenia, w którym został zainstalowany wodomierz odpowiada odbiorca wody.