Zgłaszanie awarii

Zgłoszenia awarii sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej lub wodomierza przyjmowane są całodobowo pod numerem telefonu 58 625 47 47 (połączenie płatne wg taryfy operatora).

Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki, oraz dotyczą urządzeń wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.

Awarie i uszkodzenia na przyłączach wodociągowych i kanalizacyjnych, które nie są własnością Spółki, mogą zostać usunięte przez służby PUK „PEKO” odpłatnie.

Uwaga!

  1. Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej lub kanalizacyjnej w budynku. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.
  2. Spółka nie prowadzi pogotowia, ani nie usuwa awarii na sieci kanalizacji deszczowej. Zgłoszenia w tym zakresie należy kierować do Urzędu Gminy Kosakowo.

Przypominamy, że:

– złącza na wodomierzu są zabezpieczone plombami i nie wolno go samowolnie przemieszczać, naruszać plomb ani dokonywać samodzielnych napraw i przeróbek bez uzgodnienia z PUK „PEKO”.

– za stan studni wodomierzowej lub pomieszczenia, w którym został zainstalowany wodomierz odpowiada odbiorca wody.

 

UWAGA MIESZKAŃCY DĘBOGÓRZA - KOMUNIKAT SANEPID Z DNIA 06.12.2022R. - link

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na używanie plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas przeglądania. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij